Toshiba NAS hard drives

המקום לאנשים שאוהבים מחשבים החל מ 8/1997
לפני שאתם פותחים כרטיס לקוח
יש לכם כרטיס לקוח ישן בפלונטר ? שכחתם את הסיסמה ושם המשתמש ?
אל תפתחו כרטיס חדש. העבר שלכם באתר חשוב לנו כדי לדעת מה להציע לכם.
צרו איתנו טלפוני לבירור הפרטים או לחצו כאן לבירור הפרטים לפי כתובת הדואל שנתתם לנו בעבר

כל השדות המסומנים ב * (כוכבית) אדומה הינם שדות חובה לפתיחת כרטיס לקוח


* שם המשתמש: מלאו באותיות ומספרים באנגלית ומינימום שישה תוים.
אין למלא סימנים כמו .,-_@# וכו' אלא רק אותיות ומספרים.


* סיסמה: מלאו באותיות ומספרים באנגלית ומינימום שישה תוים. אין למלא סימנים כמו .,-_@# וכו' אלא רק אותיות ומספרים ויש משמעות לאותיות גדולות וקטנות אז זכרו מה בחרתם.
*תאריך הלידה משמש לביקורת


*



כל השדות המסומנים ב * (כוכבית) אדומה הינם שדות חובה לפתיחת כרטיס לקוח









שאלות נפוצות ותשובות:

האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם ?

כן. כמובן. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "בא לקחת". לאחר קבלת ההזמנה באתר אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נקרא לכם לבוא לאספה.

האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי ?

כמובן. המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי. את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית מאוחר יותר. לעיתים (במקרה של מוצר נדיר או יקר במיוחד) עוד לפני שנזמין את הפריטים עבורכם ולעיתים רק כשיגיעו אלינו

מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי ?

אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי רק כשכל המוצרים שהזמנתם הגיעו אלינו ולא במעמד ההזמנה עצמו. אנחנו לא מחייבים אוטומטית !!!

אפשר לבוא ולהתרשם ולהזמין אצלכם במשרד ?

לא ממש. אין לנו מלאי. אמנם יש לנו מוצרים מסויימים במלאי אבל עם מבחר של כ 19166 מוצרים אי אפשר להחזיק מלאי. אין אצלנו תצוגה במשרד והכי קל ליצור הזמנה מהמחשב שלכם.

המחירים באתר נכונים ? מעודכנים ? מה קורה אם טעיתם במחיר ?

מחירי מוצרים מתעדכנים יום יום, מעל 100 מוצרים עוברים עדכון מדי יום. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים קורות טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים" כי אין לנו את המרווח לעשות זאת.

כמה עולה משלוח ?

בפלונטר תוכלו לבחור בין משלוח בדואר רשום (מבוטח) ובין שליח. דואר רשום עולה 15 שקלים ומשלוח עולה 45 שקלים. המחיר הוא מחיר גלובאלי כלומר גם אם הזמנתם פריט אחד או מחשב עם מדפסת, סורק ושני מסכים תשלמו בדיוק את מחיר המשלוח הנקוב. סייג אחד הוא שאיננו מוכנים לשלוח מחשב או מסך גדול בדואר מפאת היחס של הדואר לחבילות. זכרו גם שהדואר איטי יותר ואין לנו שליטה בחבילה לאחר שיצאה מאיתנו. בתקופות של חגים או חופשים הדואר עובד לאט יותר מימים רגילים.

איפה אתם נמצאים ומתי פתוחים ?

לחצו פה...

איפה אפשר לקרוא את התקנון שלכם ?

התקנון נמצא פה ...

שנה טובה לכולם והלוואי שכל החטופים ישובו ומייד. זיכרו גם שאנחנו סגורים בימי שישי וערבי חג.